کلبه چوبی شیروانی

 

کلبه شیروانی مینیاتوری

طول : ۴ سانتیمتر

ارتفاع : ۵ سانتیمتر

عرض : ۴ سانتیمتر

جنس بدنه : چوب

استفاده : دکور – تراریوم – دیش گاردن

تولید : محلات

قیمت تک : ۸۰۰۰ تومان

قیمت ۱۵ عدد : هر کدام ۴۶۰۰

قابلیت ارسال : دارد

توضیحاتی در مورد این محصول

این مدل کار ها مدل های ظریف و زیبا در رنگ بندی های جذاب و مینباتوری که به عنوان دکور نیز استفاده می شوند اما اصل استفاده ی آن ها در تراریوم ها و دیش گاردن ها می باشد.این وسایل زیبا توسط کامپیوتر طراحی شده و توسط دستگاه لیزر برش می خورند و در آخر با کمک نیروی انسانی با چشم به هم متصل می گردند.

ظرافت ظاهری

ظرافت و قطعه های متفاوت به هم وصل شده و رنگ زیبا و شفاف به محبوبیت این محصول قوت دو چندان می دهد و طرفداران زیادی را به خود جذب می کند.

مقاومت وسایل چوبی تراریوم

این وسیله ها در عین زیبایی و ظرافت ظاهری مقاومت نسبی خوبی دارند و با افتادن از دست روی زمین و یا اندکی رطوبت و نم از بین نخواهند رفت و تا مدت زیادی زیبای خود را حفظ می کنند.

موارد فروش و استفاده وسایل تراریوم

این وسایل چوبی مینیاتوری و زیبا که به نام وسایل تراریوم معروف شده اند اگر چه در تراریوم ها و دیش گاردن ها بسیار استفاده می شوند اما باید بدانید که به صورت جداگانه نیز برای دکور استفاده می شوند و به صورت تکی نیز مشتری زیادی دارند.

وسایل تراریوم محصولاتی پر طرفدار و پر فروش برای گلفروشی 

این وسایل تراریوم به دلیل زیبایی ظاهری مشتری و طرفدار بسیار زیادی دارند . وسایل چوبی مینیاتوری تراریوم پیشنهاد بسیار خوبی هستند از طرف ما برای گل فروشی های شهر های مختلف . این وسیله ها قیمت عمده خیلی مناسبی دارند و سود نسبتا خوبی از فروش آن ها نصیب شما عزیزان خواهد شد.ضمن این که سفارش و ارسال آن ها بسیار ساده و آسان صورت می گیرد.

نحوه خرید وسایل چوبی تراریوم

برای وسایل چوبی تراریوم می توانید به طور حضوری به گلخانه آی گل و یا به صورت اینترنتی و غیر حضوری به سایت  و یا کانال و پیج آی گل که در صفحه درج شده است مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۹۰۰۵۷۳۰۰۶

۰۹۹۰۰۵۷۳۰۰۷