گروه تولیدی آی گل

 

گروه تولیدی آی گل

گروه تولیدی آی گل در شهرستان واقع در شهرستان محلات بلوار آیت الله غفاری (بلوار گلها) ازتابستان سال ۱۳۹۷ گلخانه خود را با مساحت ۶۰۰ متر مربع راه اندازی کرده است . و اکنون بعد گذشت حدود دو سال به مساحت حدود ۱۵۰۰ متر مربع گلخانه رسیده است.

سالن های گلخانه آی گل

گلخانه آی گل دارای دو سالن گل و دارای بیش از ۱۶۰ گونه گیاهی می باشد . که به گروه های مختلفی از جمله کاکتوس ، ساکولنت ، گیاهان دارویی ، گیاهان آپارتمانی ،باغچه ای و …. تقسیم می شوند. و هر روزه سعی بر ارتقای سطح گل و گیاه و زیبا سازی فضای آن جهت رفاه مشتریان دارد .

چیدمان درونی گلخانه آی گل

ما همیشه سعی کردیم که در گلخانه آی گل چیدمانی زیبا و مرتب و رنگارنگ که باب میل مشتری می باشد را محیا کنیم که مشتری با گردش در گلخانه به حال و هوایی زیبا و دل نشین و طراوت و شادابی برسد و از دقایقی که در این فضا قدم می زند خاطرات خوبی را در ذهن خود ثبت نماید.ضمن این که این چیدمان باعث راحتی انتخاب مدل ها و گونه های متفاوت توسط مشتری میگردد.

محصولات گروه تولیدی آی گل

گروه تولیدی آی گل خط تولید بیش از ۱۵۰ گونه گیاهی را در حال حاضر دارا می باشد و روز به روز به تعداد این گونه ها اضافه می شود.در گلخانه آی گل تنوع گیاهان در سایز و رنگ های متفاوت به چشم می خورد که به مشتری اختیار انتخاب طبق علایق خودش را می دهد.

آمارگیری موجودی گل های شهرستان محلات

گروه تولیدی آی گل برای راحتی مشتریانی که به طور غیر حضور و تماس و اینترنتی خرید می کنند آماری جامع و کامل از موجودی گل و گیاه موجود در گلخانه های محلات را در دست دارد که با سفارش شما عزیزان در سایز و قیمت های مختلف تهیه و برای شما عزیزان ارسال می گردد.

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه آی گل

گروه تولیدی آی گل فروشگاه اینترنتی و سفارش آنلاین گل و تحویل درب منزل را با شرایط و ضوابط مربوط نیز انجام می دهد. خرید و فروش اینترنتی و آنلاین از برنامه های جدی و اصلی این مجموعه بوده است و به جدیت روز به روز رو به رشد و ارتقا و در جهت هموار کردن خرید مشتریان عزیز پیش می رود .

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه آی گل

شما به راحتی از داخل منزل می تواند تمام نیاز های گل و گیاه و محصولات وابسته را از فروشگاه اینترنتی گل و گیاه آی گل تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.فروشگاه اینترنتی گل و گیاه آی گل در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شماست و به سرعت نسبت به ثبت سفارش و ارسال سفارشات شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می نماید.فروشگاه اینترنتی گل و گیاه آی گل پشتیبان بی وقفه شما در تمامی سوالات شما می باشد.

پشتیبانی آنلاین

از آنجایی که هدف این مجموعه ارتقای توان و مهارت همه اقشار جامعه در زمینه انواع گل و گیاه می باشد ، به صورت آنلاین پاسخ تمامی سوالات و حل مشکلات مشتریان و سایر کاربران خود را عهده دار می باشد و از مشاوره های مستقیم با تمامی دوست داران گل و گیاه دریغ نخواهد کرد.

جبران خسارت و جلب رضایت کامل مشتری

گروه تولیدی آی گل خسارت های زمان ارسال محصولات را بر عهده دارد و تا رضایت کامل مشتریان محترم علاقه مند به گل و گیاه از پا نخواهد نشست.

هدف اصلی گروه تولیدی آی گل

هدف اصلی گروه تولیدی آی گل در گلخانه و در فضای مجازی افزایش و ارتقای اطلاعات هم وطنان عزیز در مورد گل و گیاه می باشد .ما تنها دنبال فروش محصولات و کسب در آمد تنها نیستیم و برای افزایش سطح معلومات شما از هیچ اطلاعات و آموزشی دریغ نخواهیم کرد.

گلخانه آنلاین آی گل

ما بنا داریم در فضای مجازی از قبیل سایت و اینستاگرام و واتس اپ و وبلاگ و …. یک گلخانه ی مجازی ذیا گلخانه آنلاین ایحاد کنیم که دسترسی شما عزیزان به این گلخانه مجازی بسیار آسان باشد و در کم ترین زمان و به آسانی به اطلاعات مورد نظر خود در گلخانه آنلاین آی گل دست پیدا کنید.گلخانه آنلاین آی گل یکی از هدف های اصلی و مهم گروه تولیدی آی گل می باشد که به طور جدی در حال پیگیری و انجام آن هستیم.

اولین گلخانه آنلاین در ایران

گروه تولیدی آی گل افتخار این را دارد که اولین گلخانه آنلاین کشور را راه اندازی کرده و در همه مقاطع در خدمت رسانی به مردم عزیز پیش قدم بوده و در حد توان در مسیر جلب رضایت مشتریان عزیز از هیچ کاری دریغ نکرده و این نیز می بالد.

هدف بلند مدت گلخانه آنلاین آی گل و گروه تولیدی آی گل

هدف بلند مدت گروه تولیدی آی گل در گلخانه آنلاین آی گل داشتن دنمایندگی در تمامی نقاط میهن عزیزمان و حتی در خارج کشور و بحث صادرات می باشد به طوری دیگر به آسانی در کسری از ساعت بتوانید به آسانی تمام گونه های گل و گیاه و محصولات مرتبط را تهیه کرده و به گلخانه داری در منزلتان رونق بخشید و به لذت این کار واقف باشید.

گروه تولیدی آی گل جواب گوی همیشگی

ما در پشتیبانی شما عزیزان همیشه آنلاین و روی خط هستیم و هیچ گاه هیچ یک از پیام های شما را بی جواب نخواهیم گذاست . همیشه این اصل ثابت شده که رضایت مشتری بسیار بسیار بیشتر از سود و بحث مالی باعث آرامش خاطر ما می گردد.به همین دلیل ما همیشه پاسخوی شما در تمام روز ها و ساعات هستیم و می توانید به ما نهایت اعتماد را داشته باشید.

 
آدرس :  محلات خیابان آیت الله غفاری (محلات سفلی خیابان گلخانه های محلات ) جنب پژوهشکده گل و گیاه روبروی ایران کاکتوس 
آدرس صفحه اینستاگرام : igol_city@
آیدی کانال تلگرامی : igol_city@
شماره های تماس : 
09900573006
09900573007